سرویس ها

نرم‌افزار انبار هوشمند

در هر سازمانی بخش قابل توجهی از دارایی‌ها در انبارها قرار دارند. اما نکته مهم‌تر این است که کاهش عملکرد یک انبار روی تمامی بخش‌های یک سازمان اثر گذاشته و می‌تواند باعث هزینه‌های ناخواسته شود. به همین جهت است که سیستم‌های مدرن مدیریت انبار (WMS) به وجود آمده است.

نرم‌افزار انبار هوشمند شرکت طلیعه صنعت هوشمند سیستمی بر مبنای تکنولوژی RFID است که برای مدیریت عددی کالای انبارها طراحی شده است. این نرم‌افزار برای جایگذاری، ورود و خروج کالا، رعایت استانداردهای FIFO، LIFO و … و همچنین انبارگردانی‌های دقیق و سریع طراحی و ساخته شده است.

Smart WMS

با استفاده از ردیابی کالا و قفسه‌ها با رادیوشناسه (RFID) امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از اشتباه‌های ناخواسته به میزان قابل توجهی کاسته می‌شود. بخشی از این سیستم از طریق اتصال کامپیوتر به سرور در دسترس است و بخش دیگر نیز با اتصال هندهلدی که در اختیار انباردار است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای نرم‌افزار انبار هوشمند

نرم‌افزار انبار هوشمند طلیعه صنعت هوشمند در شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که دارای انبار هستند کاربرد دارد. اگر در انبار سازمانی کالاهای گوناگون وجود دارد و یا گردش کالا بالاست و یا اجناس ارزشمندی وجود دارد، نیاز به مکانیزه کردن انبار احساس می‌شود. برخی از موارد استفاده از نرم‌افزار انبار هوشمند عبارتند از:
  1. استفاده در کلیه سازمان‌ها و کارخانجاتی که دارای انبارهای متنوع هستند.
  2. بهره‌گیری از نرم‌افزار در شرکت‌هایی با گردش کالایی بالا.
  3. استقرار نرم‌افزار انبار هوشمند در سازمان‌هایی که شناسایی کالای مرجوعی از جهات مختلف مانند جلوگیری از گارانتی اجناس تقلبی یا غیر شرکتی مهم است.
  4. استفاده از انبار هوشمند برای دسترسی آنلاین مدیران ارشد به تمامی اطلاعات انبار.

مزایای نرم‌افزار انبار هوشمند

استفاده از سیستم هوشمند انبار در شرکت‌ها هم برای مدیران و هم برای انبارداران از جهات مختلف ارزشمند است. حل بسیاری از مسائل و مشکلاتی که سازمان‌ها در انبارهای خود با آنها درگیرند، وظیقه نرم‌افزار انبار هوشمند است. از جمله مزایای این سیستم می‌توان به این موارد اشاره کرد:
  1. سادگی کارکرد
  2. متناسب نیازهای انبارهایی با گردش کالایی بالا و یا پایین
  3. حذف فرم‌های کاغذی و جایگزینی فرم‌های دیجیتال
  4. کاهش بسیار چشمگیر خروج‌های اشتباه کالا از انبار
  5. تسریع روند انبارداری 
  6. سرعت دهی به انبارگردانی

می‌خواهید بیشتر بدانید؟ با این ۴ گام همراهتان هستیم

با ما از طریق ایمیل و یا تلفن‌های شرکت تماس بگیرید. در اسرع وقت با شما برای تشکیل یک جلسه در محل شرکت شما هماهنگ خواهیم کرد.

توضیحات و دموی کاملی از سیستم بازرس هوشمند برای شما در این جلسه ارائه می‌گردد. درباره کاربرد اختصاصی نرم‌افزار برای سازمان شما صحبت می‌شود و درباره پرسش‌ها و ابهام‌ها گفتگوی کاملی انجام می‌شود.

در صورت توافق طرفین جلسه دیگری در محل انبار کارفرما تشکیل می‌شود. در این گام فرآیندهای انبارداری کارفرما بررسی می‌گردد تا تناسب نرم‌افزار انبار هوشمند با انبار کارفرما بررسی گردد.

با عقد قرارداد فرآیند آماده سازی و در صورت نیاز خرید تگ‌های RFID و هندهلد شروع می‌شود. از طرف دیگر نیز اگر نیاز به شخصی سازی نرم‌افزار انبار وجود داشته باشد، این فرآیند آغاز می‌گردد.

مرحله پایانی آموزش عملی و استقرار سیستم انبار هوشمند مبتنی بر تکنولوژی RFID است. آموزش مدیران انبار و انبارداران پایه و اساس موفقیت پروژه‌های انبار هوشمند است.

شایان ذکر است که پشتیبانی و اعتقاد مدیران ارشد به سیستم انبارداری هوشمند و تشویق کارمندانشان می‌تواند باعث رشد چشمگیر سازمان‌هایی شود که تمایل به استقرار این سیستم دارند.