سرویس ها

مشاوره راهکارهای RFID

اجزای نرم‌افزاری و سخت افزاری تکنولوژی RFID تنوع بسیاری دارد. در مقیاسی بالاتر راهکارهایی که مبتنی بر این تکنولوژی ارائه می‌شوند، بسیار وسیع هستند.

لذا همیشه توصیه بر این است که در صورت نیاز به استفاده از این دسته راهکارها، از مشاورینی کارآزموده و با تجربه استفاده شود. این مشاوره می‌تواند بهترین و مطمئن‌ترین مسیر بهره گیری از این تکنولوژی را معرفی نماید و در عین حال از هزینه‌ بروز اشتباه در پروژه‌های مختلف جلوگیری نماید.

مؤسسان شرکت طلیعه صنعت هوشمند با تجربه بالای خود در این صنعت در کنار ارائه راهکارهای مختلف، به عنوان مشاور نیز در کنار شما هستند.

در صورت تمایل باعث افتخار شرکت طلیعه صنعت هوشمند خواهد بود که برای بررسی و یافتن بهترین راهکار بهره گیزی از تکنولوژی  RFID تجربه‌های خود را با شما به اشتراک بگذارد.

کاربردهای رادیوشناسه (RFID)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
  • 100% Secure, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod.
  • Easy to claim, sed diam nonummy nibh euismod. Lorem ipsum dolor sit amet.
  • More benefit nonummy nibh euismod. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

مزایای تکنولوژی رادیوشناسه (RFID)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam quis nostrud exercitation ullamco.

  • Provide repair services to a diverse customer base across multiple sectors
  • Remain responsive to our customers’ needs
  • Work fewer hours — and make more money
  • Attract and retain quality, high-paying customers
  • Manage your time so you’ll get more done in less time

می‌خواهید بیشتر بدانید؟ با این ۴ گام همراهتان هستیم

با ما از طریق ایمیل و یا تلفن‌های شرکت تماس بگیرید. در اسرع وقت با شما برای تشکیل یک جلسه در محل شرکت شما هماهنگ خواهیم کرد.

توضیحات و دموی کاملی از سیستم‌های رادیوشناسه (RFID) مناسب برای شما در این جلسه ارائه می‌گردد. درباره کاربرد اختصاصی این تکنولوژی برای سازمان شما صحبت می‌شود و درباره پرسش‌ها و ابهام‌ها گفتگوی کاملی انجام می‌شود.

در مرحله بعدی از سازمان و شرکت شما بازدید به عمل می‌آید تا بهترین راه حل و نحوه استفاده از تکنولوژی رادیوشناسه () ارائه گردد. این مرحله برای هماهنگی کامل با نیازهای سازمان شما انجام می‌گیرد.

در صورتی که این سه مرحله مورد تایید شما قرار گیرد، قراردادی بابت مشاوره و یا ارائه خدمات در این راستا با شرکت شما منعقد می‌گردد.