نوشته‌ها

کنفرانس کرمانشاه هوشمند

در تاریخ سوم اسفندماه سال 1401 کنفرانس کرمانشاه هوشمند با استقبال کلیه سازمان‌ها، صنایع و ادارات مختلف استان کرمانشاه در «دانشگاه صنعتی کرمانشاه» برگزار می‌گردد.

هدف این کنفرانس چیست؟

هدف از کنفرانس کرمانشاه هوشمند آشنایی با فرآیند هوشمندسازی صنایع، تولیدات کشاورزی و خدمات با استفاده از اینترنت اشیا، رادیوشناسه (RFID) و هوش مصنوعی است. برای تحقق این هدف بزرگ و ارزشمند، شرکت طلیعه صنعت هوشمند و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان کرمانشاه با مشارکت انجمن ترویج اینترنت اشیاء و علوم داده اقدام به برگزاری این رویداد نموده‌اند. همچنین در این راستا سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان یابی رادیویی (RPICS)، سازمان نصر تهران و سازمان نصر کرمانشاه حمایت خود از این رویداد را اعلام نموده‌اند.

همچنین شرکت طلیعه صنعت هوشمند در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور گسترش فن آوری‌های نوین و هوشمند در ایران و آینده سازی در این زمینه به مقالات برگزیده ای که با همین رویکرد و موضوع تا 20ام بهمن ماه به دبیرخانه ارسال شود، جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌نماید.

باعث افتخار ما خواهد بود که سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد موثر در راستای این هدف بزرگ با ثبت نام در سایت کنفرانس کرمانشاه هوشمند به آدرس زیر میهمان ما باشند.

آدرس سایت ثبت نام: iists.ir

دیدگاهتان را بنویسید :

* Your email address will not be published.